Když otec uloží synovi za trest to, za co ten trest dostal, je to přinejmenším zvláštní. Hrdinovi DQM 4 se tak stalo a nešlo o nucené vykouření krabičky cigaret, jak občas otcové trestají synátory, přistižené s tabákovým výrobkem v puse. On jen chtěl chytat potvory a zúčastnit se prestižního turnaje. Skončil v domácím vězení (skutečně za mřížemi) a najednou ...
Nic nebývá zadarmo, zvláště když je otec hlavou tajemné organizace CELL. Zřejmě bude za nečekané posvěcení zájmu o obludy něco chtít.
Co na tom, cesta je otevřená a turnaj monster čeká. Nějaké otázky?
Souostroví Green Bay je plné monster, která čekají na chycení, ostrovů a starých chrámů. které je třeba prozkoumat, protivníků, kteří čekají na porážku a nějaké tajemné poslání je prostě vedlejší.
Jenže tajemné poslání mají i jiní, zvláště podivné neznámé monstrum, které se k hrdinovi připojí.
Dragon Quest Monsters je série pro ty, kterým pokémoni připadají příliš dětští. Na rozdíl od klasicky příběhového Dragon Questu jsou Monsters zaměření na chytání a šlechtění obludek (stejně jako Demikids, coby odbočka od Megami Tensei, nebo čtvrtá Lufia). Tomu je podřízen děj, který sice nechybí, ale je až průzračně jednoduchý. Ale pokémoni jsou na tom ještě hůř.
Na rozdíl od kapesních příšerek (a stejně jako v Demikids) se tu nové formy získávají ne obvyklým vývojem, ale syntézí dvou monster. Jednoduše řečeno se narodí potomek, o rodiče ale v obou případech přijdete. Rodokmen je ovšem zachován. Nové monstrum dědí po rodičích nějaké vlastnosti, respektive tři skupiny schopností, které je třeba vybrat. Namixovat se tak dají slušně vybavené potvůrky.
Dvě stovky monster slibují dostatečně dlouhou zábavu. Tak nějak to ovšem není Dragon Quest. Ano, obludky jsou stejné, hudba i zvuky jsou stejné, jen ta technika ... Dragon Quest byl vždycky čistá fantasy, zatímco tady se jezdí na vodních skútrech a obludy rozšlapávají počítače. Ale nijak zvlášť to zase nevadí.
Zaskočila mě grafika. Ne, že bych toužil po fotorealistické dokonalosti, ale i možnostech DS je trochu protivná. Přitom stejná společnost vypustila na svět Final Fantasy III. a IV. Hratelnost (a vědomí, že v Japonsku vyšla hra už v roce 2006, kdy u SE na tomhle handheldu v podstatě začínali) ale ten divný pocit tak trochu smaže.
Nic nebývá zadarmo, zvláště když je otec hlavou tajemné organizace CELL. Zřejmě bude za nečekané posvěcení zájmu o obludy něco chtít.
Co na tom, cesta je otevřená a turnaj monster čeká. Nějaké otázky?
Souostroví Green Bay je plné monster, která čekají na chycení, ostrovů a starých chrámů. které je třeba prozkoumat, protivníků, kteří čekají na porážku a nějaké tajemné poslání je prostě vedlejší.
Jenže tajemné poslání mají i jiní, zvláště podivné neznámé monstrum, které se k hrdinovi připojí.
Dragon Quest Monsters je série pro ty, kterým pokémoni připadají příliš dětští. Na rozdíl od klasicky příběhového Dragon Questu jsou Monsters zaměření na chytání a šlechtění obludek (stejně jako Demikids, coby odbočka od Megami Tensei, nebo čtvrtá Lufia). Tomu je podřízen děj, který sice nechybí, ale je až průzračně jednoduchý. Ale pokémoni jsou na tom ještě hůř.
Na rozdíl od kapesních příšerek (a stejně jako v Demikids) se tu nové formy získávají ne obvyklým vývojem, ale syntézí dvou monster. Jednoduše řečeno se narodí potomek, o rodiče ale v obou případech přijdete. Rodokmen je ovšem zachován. Nové monstrum dědí po rodičích nějaké vlastnosti, respektive tři skupiny schopností, které je třeba vybrat. Namixovat se tak dají slušně vybavené potvůrky.
Dvě stovky monster slibují dostatečně dlouhou zábavu. Tak nějak to ovšem není Dragon Quest. Ano, obludky jsou stejné, hudba i zvuky jsou stejné, jen ta technika ... Dragon Quest byl vždycky čistá fantasy, zatímco tady se jezdí na vodních skútrech a obludy rozšlapávají počítače. Ale nijak zvlášť to zase nevadí.
Zaskočila mě grafika. Ne, že bych toužil po fotorealistické dokonalosti, ale i možnostech DS je trochu protivná. Přitom stejná společnost vypustila na svět Final Fantasy III. a IV. Hratelnost (a vědomí, že v Japonsku vyšla hra už v roce 2006, kdy u SE na tomhle handheldu v podstatě začínali) ale ten divný pocit tak trochu smaže.
plusy (některé): žádný game over
mínusy (při vší úctě): grafika, jedna ukládací pozice, ukládání jen ve scoutpostech
upozornění: monstra nižší kategorie mají při stejné úrovni nižší statistiky, než monstra kategorie větší, takže je vhodné je
průběžně obměňovat
nezbytné provozní údaje:vydavatel: Square-Enix, vydání v EU: 2008, platforma: Nintendo DS, žánr: RPG
mínusy (při vší úctě): grafika, jedna ukládací pozice, ukládání jen ve scoutpostech
upozornění: monstra nižší kategorie mají při stejné úrovni nižší statistiky, než monstra kategorie větší, takže je vhodné je
průběžně obměňovat
nezbytné provozní údaje:vydavatel: Square-Enix, vydání v EU: 2008, platforma: Nintendo DS, žánr: RPG
Žádné komentáře:
Okomentovat