úterý 15. září 2009

Panebože, ona je to pravda!

Rádio nijak zvlášť neposlouchám. Ještě tak Český rozhlas v sobotu po obědě, tudíž jsem byl až donedávna člověk toto médium šťastně ignorující.
V rámci firemních přesunů nás sestěhovali dohromady a spolu s kolegou přišel i rozhlasový aparátek.
Hraje tiše, s naladěnou Evropou 2. Taková broukající kulisa, člověku aspoň nehučí z ticha v uších, když už si nemůže pouštět Cassandru Complex nebo Čajkovského (v patřičné hlasitosti). To všechno by šlo.
Ale stačilo pár dní a já objevil Ameriku.
Když jsem slyšel a četl, jak komerční rádia vysílají v podstatě stále totéž a chytit se v nich s neznámou, nedejbože začínající kapelou, je v podstatě nemožné, neodporoval jsem. Jen jsem považoval tvrzení o hubených playlistech za trochu nadsazené. Vyřčené v obvyklé zkratce, jakou shrnujeme celkový dojem.
A teď jsem ke své hrůze zjistil, že to nebyla žádná generalizace, nic takového.
Že je to syrová pravda.
Používá slogan MaXXimum muziky, ta slavná Evropa 2.
A točí písničky v počtu pouhých několika kusů několikrát za den!
Tohle jsou lidi opravdu ochotni poslouchat?

Žádné komentáře: