pondělí 13. prosince 2010

Tenhle je taky dobrej: Třetí přání

(originál mi naservíroval gadget A Joke A Day)

„Tři přání?“
Zakopnout na prázdné a pusté pláži o odhozenou starou láhev od Beefeateru a narazit si palec, to jednoho naštve. Ale jestliže ta flaška vzápětí vyplivne oblak v podobě tlustého Araba s turbanem a dotazem na tři přání, která smí, musí a touží splnit, to naopak potěší.
„No jasně. Chci balík prachů. Sto milionů. Švýcarská banka, ani slůvko finančáku. Tak co, zvládneš to?“
Džin se zachvěl a mávl mlžnou rukou. Následoval ji zvuk, obsazovaný v komiksech písmenky PLOP.
Nedůvěřivému muži, který si šel původně postěžovat vlnám na škaredý osud, zapípal mobil.
TRANSAKCE DOKONČENA.
„Fakticky tam ty prachy jsou!“
Džin se zatvářil vítězoslavně.
„Super. Tak jedeme dál. Chci pořádnej bourák. Ferrari ... Aston ... Maserati ... jo, Ferrari. Takový to červený.“
Po nezbytném PLOP se nedaleko objevila novotou zářící Italia.
„Páni! Jsi fakt dobrej. Já taky. Třetí přání? To je přece jasný. Prachy mám, pořádnou káru mám. Možná by to na ženský stačilo – ale radši to pojistím: Chci, aby mi žádná ženská neodolala.“
Džin potřetí pohnul rukou.
PLOP.
Šťastný nálezce zmizel.
A na písek spadla velká krabice čokoládových bonbonů.

Žádné komentáře: