pondělí 20. prosince 2010

Znovu ve stejné řece

Už zase. Tohle se mi už před léty jednou stalo. Dnešní repríza - jiná osoba, podobný problém
Crrr. Telefon.
Uživatel (raději nejmenovat): Nejede mi program XY
(Ten používali před několika lety, ale nevadí, jméno se přeneslo na nový systém, hlavně, že vím, o co jde)
Já: Jak přesně?
Uživatel: Nejde spustit.
Já: Jde proud?
(v minulém případě dospěla asi minutová analýza problému po telefonu právě k takovému jádru pudla.)
Uživatel: Jo, svítí to tady.
Já: (po ověření, že já se na server a konkrétní terminálovou aplikaci dostanu) Dobře, jdu tam.

Sto metrů tajícím sněhem.
Servisní zásah: Stisk knoflíku POWER na počítači. To, co „tu svítilo, bylo tlačítko na monitoru, oznamující tímto jednoduchým způsobem, že z jedné strany jde do zobrazovacího zařízení elektřina, ale na druhé postrádá impuls od té černé krabice s daty, stojící vedle.

Žádné komentáře: