pátek 5. září 2008

Kopla mě kovářova kobyla

která, jak známo, chodí bosa.
To bylo tak: zkusil jsem nový webový prohlížeč Chrome, který na svět vypustil Google. Jen tak, aby se neřeklo. A taky proto, že se o něm začalo hodně psát, tak jsem byl zvědavý. Instalace příjemně ničím neobtěžující, prohlížeč příjemně vypadající, bez jakýchkoliv zbytečností (vlastně téměř úplně beze všeho, což se mi líbí).
Vlezl jsem na několik stránek (hlavně na svoje). Všechno vypadalo jak má, fungovalo bez problémů a rychle.
Jediné, co jsem v onom minimalistickém okně neviděl, byl Gmail. A googlovské Dokumenty. A Google Analytics. A Google Reader.
Všude čistá bílá stránka.
Nezkoumal jsem proč (jasně, že chyba byla někde u mně), protože to není důležité. Ani pointu tohle povídání nemá, jen jsem se tím chvíli hezky bavil.

Žádné komentáře: