pondělí 30. srpna 2010

Můj prohlížeč pokukuje po AdBlocku

Už mi opravdu dochází trpělivost.
Zatím reklamy na webu nechávám žít.
Za ty roky jsem si vypěstoval bannerovou slepotu a občas - proč to nepřiznat - jsem se stal cílem. Někdy (a mělo by to být pravidlem, i když není) jsou reklamy dobrým doplňkem. Kdyby nic jiného, tak aspoň umožňují tvůrcům jakýstakýs výdělek. Dokážu je překousnout. Weby s agresivními inzeráty blokuji jaksi en bloc, prostě z nich odejdu a už se nevrátím. Funguje to. Fungovalo to.
Ale poslední dobou se mi čím dál tím častěji stává, že mi reklamy (třeba i dobře umístěné) kradou ovládání. Šipky, PageUp a PageDown, Backspace ... a místo předpokládaného výsledku jejich použití se nestane nic, občas i něco, co jsem rozhodně na mysli neměl. Jednou to překousnu, dvakrát ... a padají ze mě dětem nepřístupná slova. Která používám nerad.
Milí majitelé webových stránek.
Chcete, abych setrval v řadách čtenářů/diváků/potencionálních zákazníků? Rádi byste vylepšili rozpočet příjmy z kapsiček inzerentů?
Udělejte si s tím něco. Internet je rozsáhlý a nejste na něm sami. A kdyby ... s AdBlockem se můžu skamarádit vždycky a nejspíš se tak v dohledné době stane. Až zase budu muset sahat po myši a pokoušet se pohnout stránkou, aniž bych zavadil o nerelevantní dvojitou zelení podtržené reklamní odkazy.
Je to jen na vás.

Žádné komentáře: